אבי אמיר – זכרונות מקורס חובלים

0

אבי אמיר – קלגרי                                                 2 בנובמבר 2020

זכרונות מקורס חובלים  מחזור ט'

אלי שלום,

כבר מזמן לא התראינו וגם לא דיברנו. אני מקווה שאתה בריא וחזק ומרגיש טוב. את חגיגות הסטמפיד ביטלו השנה, כמובן. נקווה שבשנה הבאה הן תתקיימנה ותוכלו שוב לבוא ולההנות איתנו.

שמעתי מאלכס שאתה מעונין בסיפורים על ג׳ק מרגלית ועל אושקה. זה מה שנשאר חרוט בזכרוני:

ג׳ק היה מפקד קורס למופת. הוא הפך את קורס חובלים למעניין וגרם לי לההנות ממנו ולהתאמץ להצליח כמיטב יכולתי.  בנוסף לזה זכורים לי שלשה דברים מיוחדים:

א רחצה בים כל בוקר ב 6, קיץ וחורף.

ב לחץ ושכנוע להחליף את שמות המשפחה שלנו לעבריים. היה שולח אותנו לחופשת שבת עם מסר שנחזור עם שם עברי וביום ראשון היה שואל אם כבר דיברנו עם ההורים. ככה כולנו לבסוף שינינו את שמותינו. אני שיניתי מאונגר לאמיר.

ג. לפני היציאה לקורס צניחה עברנו בדיקות רפואיות. לי היה לחץ דם גבוה מהרגיל והודיעו לי שלא אוכל להשתתף. ג׳ק ראה כמה זה השפיע עלי לרעה וסידר לי לשהות בחדר חולים של הבסיס במשך השבת. האחות הונחתה לבדוק את לחץ הדם שלי בכל כמה שעות עד שהיא תמצא שהלחץ בתחום המותר. את הלחץ הזה היא רשמה ואני הורשיתי להשתתף בקורס עם יתר החברים.

לעומת זאת, כשאושקה החליף את ג׳ק הכל השתנה. אושקה המאיס עלי את כל ענין הקצונה בחיל הים ובגללו עזבתי את קורס חובלים בהפלגת הסיום במלטה. זה אומנם היה מאוד ילדותי מצידי ואני מצטער על זה מאוד אבל אושקה היה הקטליזטור. לדעתי הוא היה מפקד לא טוב

תודה על ההזדמנות לכתוב.

להתראות,

אבי אמיר

 

שתף.

אודות המחבר

השאר תגובה

כל הזכויות שמורות 2015-2024 © | תנאי שימוש | פרטיות